Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Siirt Ticaret ve Sanayi Odası IDEF23 Fuarına Katıldı
Siirt Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Güven Kuzu, IDEF23 Fuarı’na katılarak savunma ve güvenlik alanlarında önemli bir tanıtım, pazarlama ve iş birliği platformuna dikkat çekti. Kuzu, fuar kapsamında açılan stantları gezerek ülkenin savunma sanayisindeki gelişimi yerinde görme fırsatı bulduğunu ifade etti.
Dünyanın 11. büyük ordusuyuz
Dünya Uluslararası askeri güç sıralaması ile dünyanın en güçlü orduları listesi ABD merkezli internet sitesi Global Firepower tarafından yayınlandı.
Ev sahipliği oranı düşüyor: 100 kişiden 57’si kendi konutunda yaşıyor
Tüm Girişimci Emlak Müşavirleri Derneği (TÜGEM) Başkanı Hakan Akdoğan, Türkiye’de ev sahipliği oranının düştüğünü bildirdi.